Ауді Центр Львів Новини

Свіжі та актуальні новини від Ауді Центр Львів.

  1. Новини
  2. 20-річчя Audi RS 6.
27.07.2022
Новини від Audi

20-річчя Audi RS 6.

Чотири покоління – Audi RS 6: чудова продуктивність із повсякденним виглядом.

Audi Lviv

Протягом 20 років один автомобіль надихав Audi Sport GmbH і всесвітню спільноту шанувальників, як ніхто інший: Audi RS 6 протягом чотирьох поколінь формує сферу високопродуктивних універсалів із вражаючою продуктивністю та надзвичайною зручністю у щоденному використанні. Вдалий базовий концепт 2002 року заснований на силовому агрегаті з подвійним турбонаддувом і повному приводі. Основна концепція однакова для всіх поколінь RS 6. Навіть у конкурентному середовищі RS 6 продовжує залишати свій слід і встановлювати нові стандарти.


C5: прагнення до продуктивності у верхньому середньому діапазоні
Невдовзі після початку нового тисячоліття перед тодішньою компанією quattro GmbH (тепер Audi Sport GmbH) постало питання, який автомобіль після RS 4 персонал оновить у спортивному стилі. Це був вдалий момент для Audi A6. Перше покоління (C5) зазнало вдосконалення продукту в 2001 році і Audi також хотіла додати більше потужності під капотом у своєму верхньому середньому діапазоні.


Бренд був самовідомим, а автоспорт користувався великим попитом. Audi пройшла шлях до трибуни переможців з першої спроби на своїй прем’єрі на легендарній 24-годинній гонці Ле-Ман у 1999 році. Компанія з чотирма кільцями знову увійшла в історію в 2000, 2001 та 2002 роках. З 13 перемогами вона зараз є друга найуспішніша команда всіх часів у Ле-Мані після Porsche. Інженери Audi з quattro GmbH доклали багато зусиль, щоб зробити A6 спортивним автомобілем. Це означало не лише адаптацію двигуна, підвіски та трансмісії. Audi також переключив свій зовнішній вигляд на вищу передачу: він виріс на чотири сантиметри (1,6 дюйма) як у довжину, так і в ширину. 


У 2002 році жодна інша Audi не мала більшої потужності.


Мета полягала в тому, щоб додати восьмициліндровий двигун до базової конструкції A8 серії D2. Двигун уже працював у S6, виробляючи 340 к.с. без підзарядки. Тим не менш, він потребував багато детальної роботи: потужний двигун, який відтоді мав подвійний турбонаддув і мав робочий об’єм 4,2 літра, спочатку не поміщався в кузов A6. У результаті quattro GmbH подовжила передню частину і збільшила V8 на чотири сантиметри (1,6 дюйма) більше місця для встановлення. Двигун, на якому їздив перший RS 6, був налаштований не в Інгольштадті чи Неккарзульмі, а в Англії. Разом із quattro GmbH британський виробник двигунів Cosworth, який до 2004 року був дочірньою компанією AUDI AG, також відповідальний за вражаючу потужність 450 к.с. і 560 Нм крутного моменту. Це поставило його на вершину сегмента. V8 у RS 6 надіслав справжнє повідомлення конкурентам. Для порівняння, у той час DTM Audi від команди ABT, який використовував Лоран Айелло, щоб повернути додому титул у 2002 році, також мав 450 к.с.


Велика потужність вимагає хорошого контролю. Ера механічної коробки передач закінчилася. Вперше трансмісія з гідротрансформатором забезпечила моделі RS коротший час перемикання передач. П'ять режимів руху дозволяли розганятися до 100 км/год (62 милі/год) за 4,7 секунди. Щоб переконатися, що RS 6 Avant і Sedan вразили своїм ідеальним співвідношенням між комфортом і спортивністю навіть під час повсякденної їзди, Audi тепер використала нещодавно розроблену підвіску Dynamic Ride Control (DRC). Стефан Рейл, який відповідав за розробку всієї серії RS 6 і зараз є керівником відділу технічного розвитку на заводі в Неккарзульмі, резюмує, кажучи, що «DRC тісно тримає автомобіль до дороги та постійно забезпечує маневреність, особливо в динамічних поворотах». Dynamic Ride Control складається із сталевих пружин, які мають два діагонально протилежних гідравлічних амортизатора. Вони протидіють руху в кузові транспортного засобу без будь-якої затримки в часі і роблять це без електроніки.


Усі автомобілі RS 6 (C5) першого покоління виготовлялися як на конвеєрі, так і вручну. Наприклад, їм не вистачало наповненої підвіски, специфічних для RS компонентів і окремих елементів декору в інтер’єрі. Тому вони пішли з заводу в Некарзульмі до сусіднього цеху. Там працівники quattro GmbH доопрацьовували кожен автомобіль окремо протягом приблизно 15 годин на гідравлічному підйомнику.

На сьогоднішній день C5 є єдиним RS 6, який від самого початку є гоночним автомобілем. RS 6 Competition, який використовує Champion Racing, перевершив своїх конкурентів з однаковим робочим об’ємом у 2003 SPEED GT World Challenge з Ренді Побстом за кермом. Двигун V8 biturbo мав потужність 475 к.с., мав ручне перемикання передач і виграв з першої спроби.

Наприкінці серії quattro GmbH додала додаткову потужність і додала назву «плюс», оскільки вона збільшилася з 450 до 480 к.с., а крутний момент залишився на рівні 560 Нм. Тепер була можлива максимальна швидкість 280 км/год (174 миль/год), а не 250 км/год (155 миль/год). Раніше додаткове обладнання стало стандартним.


C6: історія найкращого досягнення в конструюванні двигунів продовжується.
У 2008 році, через шість років після першого RS 6, з’явилося друге покоління. Audi збільшила не тільки потужність і робочий об'єм, але і кількість циліндрів, загалом десять. Було ще два турбонавантажувача, а тепер п'ять літрів робочого об'єму. Загалом це означало 580 к.с. і 650 Нм крутного моменту, доступних із 1500 об/хв. У той час ці цифри навіть перевищували R8, який мав максимум 560 к.с. у R8 GT. Протягом трьох років Audi випускала найбільший за всю історію двигун RS. V10 — це сила природи. Він важив 278 кг (613 фунтів). Щоб забезпечити подачу масла під час руху по поворотах на високих швидкостях, Audi звернулася до змащування з сухим картером – принципу, запозиченого з автоспорту: окремий масляний бак дозволяв двигуну V10 розташуватися в низькому положенні, забезпечуючи всьому автомобілю низький центр ваги. Система була розроблена для гонок; він постачав до 1,2 г масла для поздовжнього та поперечного прискорення. Стефан Рейл добре пам’ятає, як систематично розробники Audi використовували кожен сантиметр місця для встановлення: «З двома турбокомпресорами та колекторами V10 вже виглядає як витвір мистецтва. І це потужно. Я не знаю жодного моторного відсіку, який був би заповнений краще, ніж той, який є в RS 6 C6».


Як це вже було у випадку з C5, десятициліндровий також потребував трансмісії, яка могла б впоратися з потужністю. Шестиступінчастий автомат, який він використовував, був суттєво перероблений, щоб задовольнити цю потребу. Охолодження, швидкість перемикання передач, розподіл потужності – усе це було покращено. Завдяки цій комбінації двигуна та трансмісії Audi досягла максимальної швидкості понад 300 км/год (186 миль/год) – 303 км/год (188 миль/год), якщо бути точним – вперше з RS 6 plus. Розгін у звичайному RS 6 досягає 250 км/год (155 миль/год), а 280 км/год (174 милі/год) доступні як опція за додаткову плату. Навряд чи будь-який інший автомобіль у серії міг відразу торкнутися C6. Седану потрібно було 4,5 секунди, щоб розігнатися до 100 км/год ( 62 милі/год); Avant займав 4,6 секунди. Такий вид тяги потребував гальмівної потужності. Перші керамічні гальма (диски 420 мм ( 16,5 дюйма ) спереду, 356 мм (14 дюймів) ззаду) були опціональними для RS 6 і надзвичайно надійно зупиняли цей динамічний автомобіль. Щоб надати пасажирам спортивну та комфортну поїздку до місця призначення, Audi вдруге поклалася на підвіску DRC, яку клієнти тепер отримують як стандартне обладнання в Avant та Sedan. Для більшого повсякденного комфорту у всьому спектрі дорожніх ситуацій підвіска DRC вперше може бути оснащена додатковим блоком регулювання амортизаторів, який пропонує триступеневе налаштування, за додаткову ціну.


Як і у своїй попередниці, Audi зберегла цю модель візуально приглушеною. Виступаючі крила, які відрізняють його від базової моделі, а також великі колеса та шини (19" і 255/40; 20" і 275/35 опціонально) запропонували багато місця, розширивши автомобіль лише на 3,5 сантиметра (1,38 дюйма) загалом до 1,89 метрів (6,2 фута). C6 також пішов з виробничої лінії безпосередньо до сусіднього цеху quattro GmbH для значного доопрацювання. Там працівники доопрацювали автомобіль, як і його попередню модель. На завершення C6 закінчувався як RS 6 plus Sport або RS 6 plus Audi Exclusive. Загалом із заводу в Некарзульмі вийшло 500 обмежених автомобілів. Він поставлявся з номером в салоні, спеціальними легкосплавними дисками з п’ятьма спицями, шкірою на панелі приладів і килимками з логотипом RS 6.


C7: робити більше з меншого.
Менше циліндрів? Це не може бути правильно! Це одна критика, яку підняли не лише клієнти, коли в 2013 році Audi відмовилася від десятициліндрового бітурбо двигуна та повернулася до восьмициліндрового двигуна з подвійним турбонаддувом і робочим об’ємом чотири літри – найменшого двигуна в історії RS 6. Крім того, класичний седан знятий з виробництва без заміни; Audi RS 7 Sportback зайняв верх у США. Проте незабаром критики замовкли. Audi зібрала пакет, який залишив позаду попередні моделі RS 6 з точки зору динаміки та ефективності. Перш за все, це дозволило планомірно знизити вагу. Крім усього іншого, значно більша частка алюмінію, включаючи всі прикріплені деталі, зменшила вагу покоління C7 на добрих 120 кг (265 фунтів). У той же час Avant становив шість сантиметрів (2,4 дюйма ) ширше на вулиці, ніж звичайний A6. Хоча близько 60 відсотків загальної маси все ще лежать на передній осі в C6, Audi тепер зменшила це до 55 відсотків, що становить економію приблизно 100 кг (220 фунтів). Ще одна причина: двигун сидів приблизно на 15 сантиметрів (5,9 дюйма) далі. RS 6 чітко дав зрозуміти на дорозі, що відмова від двох циліндрів і 20 к.с. зовсім не зашкодить продуктивності. З крутним моментом 700 Нм і новою 8-ступінчастою коробкою передач tiptronic C7 потрібно було лише 3,9 секунди, щоб розігнатися до 100 км/год (62 милі/год), що на півсекунди менше, ніж його попередник. Його приладова панель показала максимальну швидкість 305 км/год (190 миль/год). У той же час той факт, що він мав на 30 відсотків менше споживання палива, ніж його попередник, був результатом не тільки зменшеної ваги, але й дезактивації циліндрів, що робить RS 6 чотирициліндровим, коли він має невелике навантаження. .


Одна новинка для третього покоління RS 6: клієнти хотіли трохи більше комфорту, тому пневматична підвіска вперше стала стандартною функцією. Тепер на 20 міліметрів (0,79 дюйма) нижчий і завдяки більш спортивній настройці адаптивна пневматична підвіска покращує повсякденне задоволення від водіння. Ще однією зручністю для швидкого транспортування речей вперше стала опція зчіпного пристрою. З іншого боку, підвіска DRC добре зарекомендувала себе. Думки були однозначними: RS 6 C7 відрізнявся від своїх попередників у всіх сферах, будь то система приводу, підвіска, комфорт чи ефективність. Спільним з іншими поколіннями є те, що, як і його попередники, C7 також змінював цех під час складання в Неккарзульмі.

З роками Audi отримувала все більше потужності від свого чотирилітрового восьмициліндрового двигуна. Продуктивність RS 6 вперше перевищила 600 к.с. (точніше 605). З функцією overboost 750 Нм короткочасно обробили силовий агрегат.

Незважаючи на початкову критику щодо зниженої потужності та меншої кількості циліндрів у C7, саме це покоління RS 6 стало бестселером і лідером ринку в сегменті високопродуктивних універсалів. Це була найвища посада, яку її наступник займає й сьогодні. RS 6 C7 Avant викликав резонанс у всьому світі. Один ринок, який традиційно віддавав перевагу седанам, а саме Сполучені Штати, тиснув на це на своєму внутрішньому ринку, але йому доведеться почекати трохи довше.


C8: найкраще на сьогоднішній день, але робота ніколи не закінчена.
У 2019 році, за три роки до свого 20-річчя, четверте покоління RS 6 (C8) вийшло в дилерські центри та залишилося вірним своїй спадщині. Об’єм чотири літри, бітурбо, 600 к.с. і тепер 800 Нм крутного моменту. Вперше в історії цей автомобіль підтримується системою м’якого гібрида на 48 вольт, що ще більше підвищує ефективність. Хоча він трохи важчий, RS 6 Avant 1  розганяється до 100 км/год (62 милі/год) за 3,6 секунди; йому потрібно лише дванадцять секунд, щоб досягти 200 км/год (124 милі/год). Безпосередньо C8 не викликає сумнівів. Він також встановлює нові стандарти для себе з точки зору поперечного прискорення та поворотів.


Нове рульове управління всіма колесами покращує стабільність на високих швидкостях, враховуючи, що задні колеса тепер повертаються в тому ж напрямку, що й передні колеса в таких ситуаціях. При маневруванні на низьких швидкостях вони повертаються в протилежну сторону від передніх коліс, щоб зменшити радіус повороту і полегшити паркування. Але безпроблемне паркування — це не єдине, що важливо для клієнтів. Як і в попередніх моделях, вони також хочуть мати можливість брати з собою причіп. «Наразі більше половини наших європейських клієнтів замовляють зчіпний пристрій», — каже Стефан Рейл. «Це показує, що клієнти хочуть не лише спортивної їзди, але й справлятися з повсякденними викликами». Audi відреагувала на попит клієнтів і продовжила пропонувати ці варіанти, тепер як з пневматичною, так і з підвіскою DRC.


А дизайн? У той час як покоління C5, C6 і C7 RS 6 виділялися тільки як універсали з двигуном на другий погляд, C8 створює інше враження: навіть непрофесіонали відразу визнають, що це не звичайний A6.

Дах, передні двері та двері багажника — це єдине, що RS 6 Avant ділить з базовою моделлю A6 Avant. Інші компоненти були змінені спеціально для RS, а кузов розширено на помітні вісім сантиметрів (3,15 дюйма). Мало хто знає, що найшвидша з усіх моделей A6 також вперше має незалежний капот і що всі ці зміни означають, що вона може мати матричні світлодіодні фари з лазерним освітленням від RS 7. Колеса та шини також виділяються як ширше і вище. Діаметр 21 дюйм (275/35) є стандартним обладнанням для серії; 22” (285/30) вперше доступні як опція. На відміну від своїх попередників, C8 не виробляється в окремих цехах, які згодом були перейменовані на Audi Sport GmbH, а скоріше сходить з конвеєра в Некарзульмі, готовий до виставкового залу.

Це свідчить про те, наскільки гнучкими є ці виробничі майданчики. І, у відповідь на високий попит, C8 вперше доступний у США як RS 6 Avant.


RS 6 C8 остаточно еволюціонує з нішевого автомобіля в історію успіху, яка користується попитом у всьому світі.


Читайте більше на сайті: https://www.audi-mediacenter.com/en/press-releases/20-years-four-generations-audi-rs-6-superior-performance-with-an-everyday-look-14795 

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.