Ауді Центр Львів Новини

Свіжі та актуальні новини від Ауді Центр Львів.

  1. Новини
  2. Audi представляє розробку кросовера з електроприводом та quattro - The Audi activesphere concept
16.02.2023
Новини від Audi

Audi представляє розробку кросовера з електроприводом та quattro - The Audi activesphere concept

Ера майбутнього та надзвичайних авто уже близько.

ауді


Це розкішне купе, яке перетворюється на пікап та демонструє інноваційну концепцію роботи з гарнітурами доповненої реальності.


Будучи четвертою моделлю в серії, концепт Audi activesphere знаменує собою кульмінацію концептуальних автомобілів марки з чотирма кільцями. Слідом за родстером Audi skysphere у 2021 році, седаном Audi grandsphere та концепцтом Audi urbansphere space у квітні 2022 року, тепер дебютує чотиридверне кросовер-купе з дивовижним футуристичним дизайном кузова. Завдовжки 4,98 метра надзвичайно елегантний автомобіль — це більше, ніж просто спортивний автомобіль класу «люкс» із вражаючим дорожнім просвітом і великими 22-дюймовими колесами, які вказують на його позашляховий характер. Задня частина Activesphere Sportback може перетворитися на відкрите вантажне відділення одним натиском кнопки — ідеально підходить для перевезення такого спорядження для відпочинку, як електровелосипеди або спорядження для водних і зимових видів спорту.


Поєднуючи протилежності в ідеальному синтезі, Audi activesphere доводить, що є ідеальним автомобілем для бездоріжжя, завдяки системі повного приводу та підвісці. Водій може як активно керувати автомобілем, так і скористатись автономним водінням. Будучи елегантним і динамічним купе, автомобіль має класичні пропорції та лінії, але лише за кілька секунд автомобіль перетворюється на пікап для транспортування першокласного спортивного спорядження – місця вистачить навіть для двох електровелосипедів.

Концепт-кар був задуманий і розроблений у дизайнерській студії Audi у Малібу, лише за два кроки від легендарного шосе Тихоокеанського узбережжя. Керівник студії Гаель Бузин та його команда є творцями проекту. Він так описує ідею проекту: «The Audi activesphere concept - унікальний автомобіль. Це новий тип кросовера, який вміло поєднує в собі елегантність Audi Sportback, практичність та справжні позашляхові можливості».


Завдяки електричному приводу та технології швидкого заряджання від модульної системи Audi PPE Audi activesphere приєднується до сімейства концептуальних автомобілів sphere. Відсутність шкідливих викидів, запасу ходу понад 600 км і надзвичайно швидке заряджанню завдяки сучасним технологіям роблять цей автомобіль екологічним, динамічним та здатним долати великі відстані.

Олівер Хоффманн, член правління з питань технічного розвитку: «Концептуальні автомобілі sphere демонструють наше бачення мобільності преміум-класу майбутнього. Ми переживаємо зміну парадигми, особливо в інтер’єрі наших майбутніх моделей Audi. Інтер’єр стає місцем, де пасажири почуваються як вдома та водночас можуть спілкуватися із зовнішнім світом. Найважливішою технічною інновацією в Audi activesphere є наша адаптація доповненої реальності для мобільності. Audi Dimensions створює ідеальний синтез між навколишнім середовищем і цифровою реальністю».


Можливість автономного водіння на відповідній місцевості дає водіям і пасажирам новий рівень свободи, який, завдяки новому дисплею та технології управління, можна використовувати різними способами. Інноваційна концепція керування Audi dimensions (вимір Ауді) – ще одна унікальна технологія використана в концепткарі Audi activesphere concept.

Сід Одедра (керівник UI/UX Design) пояснює як працює поєднання віртуальності та реальності у концепткарі. Високотехнологічна гарнітура забезпечуює перегляд реального середовища та маршруту, одночасно відображаючи цифровий вміст у полі зору пасажирів у режимі реального часу, які індивідуально налаштовуються для водіїв та пасажирів.

Це означає, що на дисплеї може відображатися вся інформація, яка стосується водія, наприклад стан водіння та навігація. А в інтер’єрі користувачі гарнітур можуть бачити панелі керування та інші віртуальні дисплеї в охайному мінімалістичному дизайні, який залишається прихованим для неозброєного ока. Оптика змішаної реальності дає користувачам можливість точно взаємодіяти з цими реальними, але невидимими сенсорними зонами, оскільки гарнітури відображають і виконують функції, реагуючи в режимі реального часу, коли користувачі їх торкаються.

Будучи ідеальним універсалом, концепція Audi activesphere ідеально підходить для високих вимог орієнтованого на майбутнє покоління клієнтів Audi – людей, для яких індивідуальна мобільність і екологічність не є взаємовиключними. Крім того, власники, які очікують, що їхній автомобіль забезпечить типову естетику та динамічність бренду у найвищому ступені в поєднанні з технологіями, орієнтованими на майбутнє. Для цих клієнтів концепт Audi activesphere виступає як захоплююче бачення перетину кордонів між цими вимірами.


 Надійна елегантність – зовнішній дизайн

Розміри авто – 4,98 метра в довжину, 2,07 метра в ширину і 1,60 метра у висоту – роблять концепт Audi activesphere представником преміум-сегменту. Типова для електромобіля колісна база становить 2,97 метра, що забезпечує максимальний простір для ніг пасажирів. З усіх точок зору концепт Audi activesphere виглядає монолітним, ніби з єдиної форми.

Великі 22-дюймові колеса та вражаючий кліренс, плоска кабіна, типова для Audi, і динамічна арка даху надають автомобілю пропорцій, які чітко нагадують спортивний автомобіль.

Шини розміром 285/55 достатньо об’ємні для будь-яких типів місцевості, а їх рельєфний протектор підкреслює оффроуд-природу Activesphere. Колеса мають рухомі сегменти: коли використовуються на бездоріжжі, вони відкриваються для оптимальної вентиляції, і закриваються на дорозі для оптимальної аеродинаміки. Елегантні, стильні дзеркала камери на обох передніх дверях також розроблені спеціально для мінімізації опору.


Відсутність жорстких країв забезпечує плавні переходи між опуклими і увігнутими поверхнями по всьому кузову авто.

Передня частина Activesphere відображає нову концепцію бренду, Singleframe, розроблене у вигляді прозорого скла, щоб забезпечити пасажирам безперешкодний огляд дороги.

Також є скляні поверхні збоку в нижній частині дверей, які ніби розмивають межу між природним світом і інтер’єром, коли activesphere знаходиться в позашляховому режимі. Широкі вигнуті двері багажника оснащені широким склом для оптимального освітлення, а прозорий дах пропускає багато денного світла в салон.


Зовнішній вигляд чітко вказує на бездоріжжя автомобіля, а його об’ємні колісні арки відображають дух повного приводу quattro з електронним керуванням. Дорожній просвіт Audi activesphere також змінюється; ідеально підходить для бездоріжжя, його можна збільшити на 40 міліметрів із базової висоти 208 міліметрів або зменшити на стільки ж під час руху по дорозі. Це покращує як центр ваги, так і аеродинаміку під час швидкої їзди. Актуальний для бездоріжжя кут виїзду Audi activesphere становить 18,9°, кут з’їзду – 28,1°.


Змінний дорожній просвіт нагадує про концепцію Audi allroad. Починаючи з першого покоління, технологія allroad має пневматично-рессорну підвіску зі змінним дорожнім просвітом і візуально зміщену підлогу з елементами захисту днища як важливу конструктивну особливість. Не менш важливим для всіх моделей allroad є пакет Avant.


Activesphere знаменує собою перший випадок, коли автомобіль із хетчбеком Sportback поєднує в собі елементи дизайну та технічне оснащення allroad. З цієї причини Audi називає новий варіант кузова «active Sportback» на відміну від allroad.

Концепт Audi activesphere має нове темне глянцеве покриття Arctic Teal на елементах кузова, які візуально зближують підлогу та кабіну.

Як і у випадку з його родичем, концепцією Audi grandsphere, двері Audi activesphere, які прикріплені до A- та C-стійок спереду та ззаду, відкриваються в протилежних напрямках; тут також немає середньої розподільчої стійки. Ця інновація означає, що весь внутрішній простір відкривається для пасажирів, щойно вони сідають в автомобіль.

Вузькі блоки фар виглядають як сфокусовані очі. Освітлювальні прилади повторюють логотип бренду з чотирма кільцями, збільшуючи та ізолюючи перетин двох кілець, утворюючи зіницю – новий, безпомилковий світловий підпис. Денні ходові вогні та задні ліхтарі використовують ультраточну мікросвітлодіодну технологію для ще більшої точності та контрастності.


Концепт Audi activesphere також є майстром метаморфоз. Його задня частина, зокрема, відображає активний спосіб життя клієнтів і дає змогу транспортувати навіть громіздке спортивне спорядження, не жертвуючи елегантністю та спортивністю силуету Sportback.

За потреби двері багажника складаються горизонтально – це відкриває просторе вантажне місце, яке має кронштейни, наприклад, для електровелосипедів. Бічні поверхні багажника залишаються на місці, щоб зберегти динамічний силует Activesphere, тоді як мобільна перегородка позаду задніх сидінь ізолює кабіну та пасажирів від посторошшіх шумів та відкритого багажного відділення.

У центрі конструкції даху вбудовано кріплення для лиж, який практично непомітний у арці даху та  висувається за потреби, щоб лижі можна було безпечно прикріпити та транспортувати.


Інтер’єр – орієнтований на людей

«Sphere» задає тон: загальна назва Audi skysphere, grandsphere, urbansphere, а тепер також activesphere, натякає на спільний стиль в інтер’єрі. Відправною точкою є інтер’єр, сфера життя та досвіду пасажирів під час подорожі. Їхні потреби та бажання формують простір, архітектуру та функції. З такою переоцінкою змінюється сам процес проектування. На початку всіх обговорень увага приділяється інтер’єру та його дизайну. Лише після цього проектуються пропорції та лінії зовнішнього вигляду.


 Функціональний та мінімалістичний інтер’єр

Втілення елегантності  та відкритого простору – це перше враження у пасажирів, коли вони потрапляють у салон Audi activesphere через широко відкриті двері.

Салон авто вирізняється контрастними кольорами, а центральним елементом є магнетичний червоний колір, який відображений у сидіннях, обивці  дверей та передньої панелі. Цей магнетичний червоний колір контрастує з темними кольорами кузова (чорний, антрацит, темно-сірий).

Чотири окремих сидіння здаються підвішеними у прсторі салону та ,ніби плавають, і таким чином зберігають баланс між функціональністю автомобіля та елегантністю.


Коли концепт Audi activesphere їде в автономному режимі, панель приладів, кермо та педалі автоматично ховаються у приховані ніші. Особливо в першому ряду сидінь перед водієм відкривається широкий простір, який простягається до передньої частини авто і навіть далі. Для чіткого поля огляду повністю засклений Singleframe дає пасажирам безперешкодний огляд дороги попереду.

Сама приладова панель працює як велика звукова панель (через спеціальні ламелі), а також як розумний вентиляційний отвір на всю ширину як у розгорнутому, так і в складеному положенні.

Якщо водій бажає взяти кермо, приладова панель разом із кермом повертається з положення на одному рівні під вітровим склом – кожен водій може налаштувати ідеальне ергономічне положення індивідуально. Безконтактні елементи керування MMI у дверях завжди доступні оку та руці, наприклад, для керування вікнами та регулюваннями сидінь.

Архітектура та відчуття простору в Audi activesphere значною мірою визначаються високою центральною консоллю на всю довжину. Звичайно, в електромобілях консоль більше не потрібна для розміщення карданного валу, натомість пропонується простір для зберігання та бортова панель – з охолодженням або підігрівом. Верхня кришка прозора, що забезпечує огляд пляшки та склянок, а також візуально інтегрує об’ємну консоль в інтер’єр. Крім того, є консоль на даху, безпосередньо над центральною консоллю, яка відображає її розміри, де чотири гарнітури AR для системи змішаної реальності зберігаються в межах досяжності для всіх пасажирів.


Image
Image
Image

Audi dimensions – мандрівка світами

Поєднання реального та віртуального світу – це нова сторона концепції Audi activesphere. Вперше нова система поєднує фізичну реальність і цифрову сферу, щоб створити новий світ Audi dimensions. Центральним елементом нової системи є інноваційні гарнітури змішаної реальності, доступні індивідуально для кожного водія та пасажира. Користувачі також мають доступ до комплексної цифрової екосистеми, перебуваючи в авто. На початку створення цієї системи окуляри-VR обмежувалися зображенням віртуальної реальності без будь-яких елементів реального світу. Однак технологія еволюціонувала до доповненої реальності, за допомогою якої реальний світ накладається на віртуальний контент. Змішана реальність тепер здатна відображати віртуальний контент із просторовою прив’язкою до реального світу в трьох вимірах. У  майбутньому змішана реальність виведе можливості проекційних дисплеїв AR на абсолютно новий рівень з точки зору гнучкості, точності та відображуваного вмісту. У концепткарі Audi activesphere вперше використано  новаторське покоління цієї технології, яка, у свою чергу, додає вимір взаємодії до виміру накладених реальних і цифрових світів. Завдяки безпрецедентній оптичній точності, найвищій роздільній здатності та відмінній контрастності система переносить поверхні керування та дисплеї, невидимі неозброєним оком, у поле зору користувача, який знаходиться за кермом. Іншими словами, користувач може переглядати віртуальний контент, який спочатку носить виключно інформаційний характер. Якщо користувач фокусується на інформації, сигналізуючи таким чином про зацікавленість, система відображає більш детальну інформацію. Контент стає активним та інтерактивним елементом, як тільки користувач зосереджується та залучається за допомогою жестів.


Система стежить за поглядом користувача, щоб керувати функціями автомобіля, тоді як інтерфейс користувача (віртуальний дисплей) реагує на зміни в режимі реального часу. Особливо зручна функція: віртуальний елемент керування рухається до користувача, щоб він міг комфортно взаємодіяти з інтерфейсом, незалежно від положення сидіння. Наприклад: система керування кондиціонером ширяє перед вентиляційним отвором, інтерактивна панель розваг та звуку ширяє над динаміком. Однак на цьому можливості цієї технології аж ніяк не вичерпуються. У режимі бездоріжжя, наприклад, 3D-графіку топографії високої роздільної здатності можна спроектувати на реальний ландшафт і відобразити інформацію про навігацію та пункт призначення. Тут також можна використовувати інформацію про безпеку дорожнього руху, тобто сповіщення про затори або слизьку дорогу.


Залежно від їхніх потреб і завдань, пасажирам і водіям надається дуже індивідуальний контент у відповідних гарнітурах змішаної реальності. Коли водій зосереджується на керуванні, перебуваючи за кермом, пасажири можуть отримувати власний контент під їхній індивідуальний запит.

Водночас вони також можуть контролювати температуру та подачу повітря в зону відпочинку за допомогою кондиціонера, а також переглядати вибір музики звукової системи, якою кожен псажир може користуватися окремо. Оскільки гарнітури точно сконструйовані відповідно до геометрії інтер’єру Activesphere, вони навіть можуть проектувати віртуальні покажчики на центральну консоль для візуалізації доступу до веб-вмісту. Оскільки датчики гарнітур змішаної реальності вимірюють інтер’єр з точністю до міліметра, віртуальний контент можна накладати відповідно до особистих потреб і використовувати для індивідуальної взаємодії.

Зв’язок між користувачами гарнітури та автомобілем разом із його екосистемою пропонує незліченну кількість можливостей, навіть коли ви перебуваєте поза автомобілем. Наприклад, у той час як навігаційні маршрути або технічне обслуговування автомобіля сьогодні можна підготувати перебуваючи вдома та маючи під рукою планшет. У майбутньому технологія змішаної реальності та гарнітура будуть єдиним необхідним обладнанням для кермування автомобілем.


І навпаки, власник Аctivesphere може дістати свою гарнітуру з автомобіля та вирушити кататись лижним схилом вибираючи траси на власне вподобання, чи щоб допомогти зорієнтуватися яка  велосипедна доріжка куди веде.


Інформацію про сам автомобіль, про запас акумулятора та найближчі зарядні станції також можна отримати за допомогою віртуальних асистентів. А за потреби також є завчасні попередження, наприклад про низький тиск у шинах, а також функція прогнозу погоди як критерій для вибору маршруту.


PPE – спеціальна технологія приводу

Завдяки своїм розмірам і рівню продуктивності концепт Audi activesphere підходить для використання найінноваційнішої системи електроприводу Audi - Premium Platform Electric, або скорочено PPE.

Подібно до споріднених концепт-карів Audi grandsphere та Audi urbansphere, концепт Аctivesphere спирається на цю модульну систему для серійного виробництва. PPE розробляється під керівництвом Audi спільно з Porsche AG – перші серійні автомобілі Audi на основі PPE будуть представлені один за одним до кінця 2023 року. PPE розроблено виключно для систем приводу з акумуляторним електроприводом і, отже, може повною мірою скористатися всіма перевагами цієї технології – для покращення ходових характеристик автомобілів, економічності та варіантів комплектації.


Завдяки цьому Audi може ефективно розширити модельний ряд електромобілів у своєму портфоліо за рахунок великого об’єму B- та C-сегментів. Крім того, використання технологій класу люкс у різних версіях моделей дозволить розширити модельний ряд, який не матиме собі рівних на ринку преміум-класу.

PPE є першою платформою, розробленою для безпрецедентного асортименту великогабаритних автомобілів, включаючи позашляховики та позашляховики з високим дорожнім просвітом, а також автомобілі з плоским силуетом, які є частиною основного асортименту Audi, таких як серія Audi A6, зовнішні розміри та колісна база майже ідентичні концепту Audi activesphere.

Ключовим елементом PPE  є акумуляторний модуль між осями; у концепції Audi activesphere він містить близько 100 кВт/год енергії. Використання всієї ширини автомобіля між осями дозволяє досягти відносно рівного розташування батареї.

Електродвигуни на передній і задній осях повнопривідного концептуального автомобіля Audi activesphere разом забезпечують загальну потужність 325 кВт і крутний момент 720 Нм. Передні і задні колеса з'єднані через п'ятиважільну вісь. Концепт-кар оснащений адаптивною пневматичною підвіскою Audi з адаптивними амортизаторами.


Швидка зарядка 

Серцем технології приводу в усіх майбутніх моделях  буде технологія PPE  з зарядкою на 800 вольт. Це гарантує, що батарею, як і в Audi e-tron GT quattro, можна заряджати до 270 кВт за дуже короткий час на швидкісних зарядних станціях.  Технологія PPE забезпечує час зарядки, який наближається до звичайної зупинки заправки автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Лише 10 хвилин – це достатній час, щоб зарядитись та мати змогу проїхати понад 300 кілометрів! Менш ніж за 25 хвилин акумулятор ємністю 100 кВт/год заряджається від 5 до 80 відсотків. Разом із запасом ходу понад 600 кілометрів Audi activesphere позиціонує себе як безумовно придатний для поїздок на великі відстані, коли це необхідно.

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.